Mazury - W─Ögorzewo

Siedem przygód
kolonia 10-14 lat i obóz 13-17 lat

O OBOZIE

Ka┼╝dego, kto nie lubi wakacyjnej nudy i chce aktywnie sp─Ödzi─ç czas, zapraszamy do W─Ögorzewa! Przygotowali┼Ťmy dla Was 7 ró┼╝nych atrakcji na 7 dni obozu. Oprócz tych siedmiu tematycznych dni, czekaj─ů Was te┼╝ zaj─Öcia sportowe, plastyczne, gry i zabawy terenowe, wycieczki autokarowe, konkursy, wieczorne ogniska, dyskoteki i moc innych fascynuj─ůcych rozrywek. Forma i zakres zaj─Ö─ç b─Ödzie dostosowana do wieku uczestników.

 

ZAKWATEROWANIE
┼╗eglarski O┼Ťrodek Szkoleniowy Ró┼╝y Wiatrów w W─Ögorzewie nadjeziorem ┼Üwi─Öcajny. Na miejscu: pole namiotowe, domki kempingowe, przysta┼ä, sto┼éówka, pawilon sanitarny z ┼éazienkami. Do wyboru: namioty typu NS – 6-8 os. (zapewniamy ┼éó┼╝ko, materac, skrzynie na rzeczy) lub namioty typu igloo
- 2 – 4 os. z karimat─ů – namioty mo┼╝liwe tylko dla grupy obozowej lub domki kempingowe 6 –os (┼éó┼╝ko, po┼Ťciel) lub pokoje wieloosobowe. ┼üazienki ogólnodost─Öpne w pawilonie sanitarnym. Przy zakwaterowaniu w namiotach wymagany w┼éasny ┼Ťpiwór.

 

WY┼╗YWIENIE

w sto┼éówce o┼Ťrodka (┼Ťniadanie, obiad, kolacja). Podczas ca┼éodniowych zaj─Ö─ç uczestnicy jedz─ů ┼Ťniadanie i obiadokolacj─Ö w sto┼éówce o┼Ťrodka oraz otrzymuj─ů prowiant na czas zaj─Ö─ç.

 

KADRA

pedagogiczna oraz instruktorzy.

 

PROGRAM:

Przygoda – ┼╝eglarstwo: rozpoczniecie od omówienia zasad bezpiecze┼ästwa na jachcie i u┼╝ycia sprz─Ötu ratunkowego. Po krótkim szkoleniu, wyp┼éyniecie na ca┼éodniowy rejs przez jeziora ┼Üwi─Öcajty, Bodma, Mamry i Przysta┼ä. Ka┼╝dy b─Ödzie móg┼é siedzie─ç za sterem, obs┼éugiwa─ç ┼╝agle i liny. Nauczycie si─Ö podstawowych w─Öz┼éów i komend ┼╝eglarskich. Staniecie na k─ůpiel przy piaszczystej pla┼╝y na bezludnej Kociej Wyspie. Wieczorem usi─ůdziecie przy ┼╝eglarskim ognisku, ┼╝eby po┼Ťpiewa─ç szanty.

 

Przygoda – paintball: b─ůd┼║cie gotowi na du┼╝─ů dawk─Ö adrenaliny! Tego dnia prze┼╝yjecie prawdziw─ů wojn─Ö na kulki z farb─ů. Od rana przejdziecie szkolenie i chrzest na polu paintballowym. Rozegracie tu kilka strategicznych potyczek i meczy. Po po┼éudniu czeka Was natomiast wielka przygoda na bezludnej wyspie. Na 20 hektarach zró┼╝nicowanego terenu, odci─Ötego wod─ů od sta┼éego l─ůdu, b─Ödziecie tylko Wy i instruktorzy paintballa.

 

Przygoda – rowery (tylko grupa obozowa) : ten dzie┼ä b─Ödzie nale┼╝a┼é do jedno┼Ťladów. Wcze┼Ťnie rano wyruszycie na rajd rowerowy dooko┼éa jeziora Mamry. Do pokonania macie oko┼éo 40 km, a po drodze malownicze krajobrazy, mazurskie wioski, s┼éo┼äce odbijaj─ůce si─Ö w tafli jeziora... Odwiedzicie m.in.: Koloni─Ö Ryback─ů, Ogonki, Pniewo, Trygort. W s┼éawnym porcie Sztynort zatrzymacie si─Ö na d┼éu┼╝ej na posi┼éek. Pó┼║nym popo┼éudniem wrócicie do o┼Ťrodka w W─Ögorzewie.

 

Przygoda – strzelectwo : tego dnia czekaj─ů na Was zawody strzeleckie. Do Waszej dyspozycji b─Öd─ů wiatrówki, ┼éuki, proce, pneumatyczne repliki karabinu Beretta i pistoletu Walter. Mnóstwo konkursów, zabaw dru┼╝ynowych i nagród. Wieczorem obozowa dyskoteka.

 

Przygoda – kajaki : sp┼éyw kajakowy rzek─ů Sapin─ů. Rozpoczniecie w okolicy wsi Kruklanki. Jest to jedna z najbardziej malowniczych tras Mazur. Przep┼éyniecie przez obj─Öte stref─ů ciszy jeziora Kruklin, Patelnia, Go┼édopiwo, Wilkus, Pozezdrze, Str─Ögiel. W trakcie sp┼éywu zatrzymacie si─Ö na piknik i odpoczynek. Powrót do o┼Ťrodka wieczorem.

 

Przygoda – park linowy (tylko grupa obozowa) : to kolejna – tym razem chyba najwi─Öksza – dawka emocji! Pojedziecie do ogromnej ┼Ťluzy w Le┼Ťniewie, gdzie prze┼╝yjecie niesamowite przygody, chodz─ůc po mostach linowych, zje┼╝d┼╝aj─ůc zjazdem tyrolskim, czy skacz─ůc na wahadle wewn─ůtrz komory ┼Ťluzy! Na l─ůd wrócicie ┼éódk─ů. Park linowy to wielki generator adrenaliny. Zostaniecie wyposa┼╝eni w profesjonalny sprz─Öt, a o Wasze bezpiecze┼ästwo zadbaj─ů pracownicy parku.

 

Przygoda – wodne szale┼ästwo (tylko grupa kolonijna) : to jedyna przygoda, która trwa d┼éu┼╝ej ni┼╝ jeden dzie┼ä. Pierwsz─ů jej cz─Ö┼Ťci─ů b─Ödzie wycieczka do Parku Wodnego Tropikana. Drug─ů – olimpiada wodna na pla┼╝y przy o┼Ťrodku. Zabawy i konkursy w wodzie, a tak┼╝e przeja┼╝d┼╝ki motorówk─ů i na „bananie”.

 

Przygoda – konie (tylko grupa kolonijna):  czyli dzie┼ä w stadninie. Od rana dowiemy si─Ö najwa┼╝niejszych rzeczy o przyja┼║ni cz┼éowieka z koniem. Nauczymy si─Ö dba─ç o zwierzaki, czy┼Ťci─ç, karmi─ç, poi─ç. Potem ka┼╝dy z uczestników b─Ödzie mia┼é indywidualn─ů lekcj─Ö jazdy konno. Na koniec wszyscy razem pojedziemy na przeja┼╝d┼╝k─Ö bryczkami po lesie.

 

Przygoda – bezludna wyspa (tylko grupa kolonijna):  czyli survival i orienteering w najlepszym wydaniu! Na prawdziwej 20 hektarowej bezludnej wyspie rozbijemy na ca┼éy dzie┼ä obóz. Przeprawimy si─Ö tratw─ů, zbudujemy sza┼éas, rozpalimy ognisko bez u┼╝ycia zapa┼éek, w poruszaniu si─Ö po terenie nauczymy si─Ö korzysta─ç z mapy i kompasu.

 

Przygoda – latawce (tylko grupa kolonijna):  to prawdziwa, czysta rado┼Ť─ç. Od samego rana zajmiemy si─Ö ich budow─ů i ozdabianiem tak ┼╝eby swoje umiej─Ötno┼Ťci mogli wykorzysta─ç zarówno utalentowani technicznie jak i plastycznie. Po po┼éudniu b─Ödziemy bawi─ç si─Ö zbudowanymi przez nas cudami jak i profesjonalnymi latawcami akrobatycznymi i komorowymi. Uwie┼äczeniem dnia b─Ödzie wspólne zdj─Öcie z wysoko┼Ťci zrobione ze specjalnego latawca do filmowania.

 

Przygoda – nurkowanie (tylko grupa obozowa, mo┼╝liwo┼Ť─ç zamiany na wodne szale┼ästwo): pierwszy krok. Nurkowanie do niedawna uwa┼╝ane by┼éo za sport ekstremalny. Nic bardziej mylnego. Na poziomie podstawowym jest to przyjemna i ┼éatwa dyscyplina. Zaj─Öcia „pierwszy krok” polegaj─ů na zapoznaniu ze sprz─Ötem, zasadami bezpiecze┼ästwa, podstawow─ů teori─ů. Nast─Öpnie ka┼╝dy z nas za┼éo┼╝y kompletny strój i sprz─Öt i zanurkuje z instruktorem. W czasie nurkowania instruktor ca┼éy czas trzyma nas za r─Ök─Ö, obserwuje i obs┼éuguje sprz─Öt. O krok od nas jest ca┼ékiem inny, pi─Ökny ┼Ťwiat. Warto go pozna─ç!

W PROGRAMIE DODATKOWO: typowe atrakcje obozowe, jak ogniska, dyskoteki, zabawy terenowe, sportowe, plastyczne, czy wycieczki.

 

 

Imprezy fakultatywne:

SZKOLENIE NA STERNIKA MOTOROWODNEGO (od 13 lat, egzamin – wymagane 14 lat) : pe┼éen kurs praktyczny na stopie┼ä sternika motorowodnego (konieczne jest samodzielne opanowanie cz─Ö┼Ťci teoretycznej). Patent sternika motorowodnego uprawnia do prowadzenia motorówek o mocy silnika do 80 KM oraz jachtów ┼╝aglowych z dodatkowym nap─Ödem pomocniczym w postaci silnika. Koszt kursu: 385 z┼é (w przypadku zapisów na miejscu, w trakcie imprezy 445 z┼é). Op┼éaty za patent i egzamin: ulgowa (dla ucz─ůcych si─Ö) 125 z┼é lub normalna 250 z┼é. Dodatkowo, w koszt kursu wliczone pi─Ö─ç godzin konsultacji z instruktorem.

 

QUADY  - pakiet podstawowy – szkolenie wst─Öpne + zaj─Öcia na torze, czas oko┼éo 2 godzin/grupa – 95 z┼é. P >akiet premium – obejmuje to co w pakiecie podstawowym + dodatkowe 2 godziny zaj─Ö─ç grupowych na torze + 2 wyjazdy indywidualne z instruktorem w teren – 295 z┼é.

 

Ubezpieczenie:

NNW - 10 000 zł

 

TRANSPORT

We w┼éasnym zakresie lub zorganizowany dojazd (PKP + autokar) z pilotem organizatora za dodatkow─ů op┼éat─ů z Olsztyna + 50 z┼é, Warszawy + 130 z┼é, ┼üodzi + 130 z┼é, Torunia + 140 z┼é, Gniezna + 140 z┼é, Skierniewic + 140 z┼é, Radomia + 140 z┼é, Piotrkowa Trybunalskiego + 140 z┼é, Lublina + 170 z┼é, Pu┼éaw + 170 z┼é, Poznania + 190 z┼é, Kielc + 190 z┼é, Koszalina + 190 z┼é, Cz─Östochowy + 190 z┼é, Elbl─ůga + 190 z┼é, Gda┼äska+ 190 z┼é, Gdyni + 190 z┼é, Wroc┼éawia + 190 z┼é, Katowic + 190 z┼é, Krakowa + 190 z┼é, Leszna + 190 z┼é, Szczecina +200 z┼é, Gorzowa Wielkopolskiego +200 z┼é, Zielonej Góry +200 z┼é. Realizowane przy min. 6 os z danej miejscowo┼Ťci.

 

TERMINY I CENY

Termin

Dni

Cena

domki

namioty

NS

Igloo

29.06-12.07

14

1795

1495

1475

13.07-26.07

14

1795

1495

1475

27.07-08.08

14

1795

1495

1475

10.08-23.08

14

1795

1495

1475

24.08-30.08

7*

750

695

695

* w terminie 7 dniowym program b─Ödzie realizowany w ograniczonym zakresie

 

REZERWACJA W SYSTEMIE SART

Umowa-zg┼éoszenie   >>  pobierz dokument

 

 

ŚWIADCZENIA

Cena podstawowa obejmuje: wyżywienie, zakwaterowanie w wybranego wariantu, program, opiekę kadry (wychowawcy, instruktorzy), ubezpieczenie NW 10 000 zł.

Cena podstawowa nie obejmuje: dojazdu z poszczególnych miast, imprez fakultatywnych.

 

UWAGI

Wymagane dokumenty: legitymacja szkolna, karta obozowa, uczestnicy zakwaterowani w namiotach musz─ů posiada─ç ┼Ťpiwór. Program mo┼╝e si─Ö zmieni─ç w zwi─ůzku z pogod─ů. Programy naszych imprez s─ů bardzo bogate i korzystanie z zaj─Ö─ç fakultatywnych mo┼╝e wymaga─ç rezygnacji z niektórych zaj─Ö─ç podstawowych.

Co zabra─ç na obóz: pi┼╝ama lub dres do spania, 2 - 3 ciep┼ée swetry, 2 - 3 pary spodni, 2 ciep┼ée koszule flanelowe, ciep┼éa bielizna, (podkoszulki, getry), czapka we┼éniana i przeciws┼éoneczna, ubranie przeciwdeszczowe (sztormiak),

przybory toaletowe, kosmetyki (krem z filtrem UV!), r─Öczniki, obuwie (trampki, pionierki – obuwie musi by─ç wygodne, na mi─Ökkiej, gumowej podeszwie), ubranie na upa┼éy (podkoszulki, krótkie spodenki, okulary przeciws┼éoneczne), gorsza bluza, spodnie oraz buty do zaj─Ö─ç terenowych.

Rzeczy przydatne: latarka, r─Ökawiczki, sanda┼éki, klapki, ┼Ťpiewnik, gitara lub inny instrument, na którym grywasz.

Rzeczy zb─Ödne: lekarstwa inne ni┼╝ zalecone przez lekarza, prowiant w ilo┼Ťci du┼╝o wi─Ökszej ni┼╝ na podró┼╝.